Iskoláknak

Diáktréningek

Tematikus közösségépítő és érzékenyítő foglalkozások iskolásoknak

Mozduljatok ki a tanteremből! Az Itt és Most Színház és Közösségi Térben tartott tréningeinken megtörjük a rutint.

A szokásos keretek közül kilépve a diákok olyan gyakorlatokban, játékokban próbálhatják ki magukat, amik számos készségterületet megmozgatnak, így képességfejlesztés szempontjából is hasznosak, ugyanakkor felhőtlen szórakozást is biztosítanak az osztály számára.

Amit a tréningek adnak

Mozduljatok ki a tanteremből! Az Itt és Most Színház és Közösségi Térben tartott tréningeinken megtörjük a rutint. A szokásos keretek közül kilépve a diákok olyan gyakorlatokban, játékokban próbálhatják ki magukat, amik számos készségterületet megmozgatnak, így képességfejlesztés szempontjából is hasznosak, ugyanakkor felhőtlen szórakozást is biztosítanak az osztály számára.

Közösségi élmény

A diákok olyan oldalukról ismerhetik meg egymást, ami az iskolában rejtve marad. Az új élmények új kapcsolódásokat hoznak, csoportdinamikai változásokat indítanak el, érzékenyítik a diákokat egymás elfogadása iránt.

Egyéni erősségek

A kapcsolódás, közös élmény van fókuszban, ugyanakkor az egyéni képességek, hozzáadott értékek is teret kapnak. A tanulók önismeretét, rugalmasságát, és önbizalmát is növelik a tréningek.

Kreativitás kibontakoztatása

A kreativitás nem csak a művészeti területeken hasznos képesség. A problémamegoldó gondolkodást, talpraesettség az iskolán túl, a mindennapi életben is hasznos tudás – teret adunk ezek fejlesztésére.

Milyen típusú tréningeket ajánlunk?

Csapatépítés

Akár újonnan alakuló osztályközösségről van szó, akár több éve együttlévő csoportról, a játékaink maradandó élményt biztosítanak. A diákok különböző területeken próbálják ki magukat egész csoportos, kiscsoportos, páros helyzetekben, amikben a felfedezés örömén van a hangsúly.

Tematikus tréningek

A játék a tanulás egyik leghatékonyabb és legélvezetesebb módja. Akár tantárgyi keretekhez kapcsolódva is ki tudunk dolgozni drámapedagógiai és improvizációs módszereken alapuló tréninget, ami garantáltan megmozgatja az osztályt.

Improvizációs helyzetgyakorlatok

Diákok és pedagógusok is kerestek már meg minket azzal az igénnyel, hogy a tanulók szeretnék kipróbálni az improvizációt, kifejezetten arra vágynak, hogy helyzetgyakorlatokban, színházi játékokban vegyenek részt. Az Itt és Most ajtajai nyitva állnak!

 

Diákok ötletelnek egy flipchart papír körül ülve.

Praktikus tudnivalók

  • Komplex improvizáció alapú tréningsorozat csoportra szabva
  • Közösségformálás, csapatépítés, improvizáció és élménypedagógia
  • Igény esetén konkrét témák feldolgozása is (témanapok, projektnapok elemeként)
  • Célcsoport: 6-8 osztályosok, középiskolások, egyetemi hallgatók
  • Időtartam: 90 perc/ 180 perc
  • Személyi feltételek: 2-4 fő tréner csoportonként (csoportlétszám függvényében)
Ajánlatkérés

Kíváncsi vagy hogy miként tudná ez a program segíteni a te diákjaidat?

Töltsd ki az űrlapot és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.


Ügyfél vélemények

Rólunk mondták

„A társulat a Függőségeink c. programjukkal tartott előadást, Tata és kistérsége középiskolásai számára. A visszajelzésekből tudjuk, hogy nagyon sikeres volt a műsor. Nagyon tetszett, ahogy a fiatalokat bevonták az előadásba, és az általuk felkínált problémákat adták elő improvizációs módon. Az előadás felépítése, a színészi munka, az előadás végi kérdés-válasz, ötletes, hasznos, elgondolkodtató, és preventív volt.”

Busa Attila
addiktológiai konzultáns, titkár
Tatai Kábítószerügyi Egyeztető Fórum

Nagyon jó volt. Volt téma, amivel azonosultam, az egyik témában konkrétan magamat láttam és ez megható volt. Annyin lehetne változtatni, hogy jobban mesélnek arról, hogy hogyan lehet megszabadulni a függőségemtől.

Sok olyan dolog volt, amivel együtt tudtam érezni. Egyben volt vicces és tartalmas.

Hasznos volt, érdekes és megható.Nagyon jól játszottak és akár érintettek vagyunk, akár nem, ez az előadás az életről való gondolkodásmódod javítja.

Azt üzenem a társulatnak, hogy csinálják tovább ugyanígy.

Mehetnénk még több ilyenre, megnéznék több utat vagy más témákat is.

 

A Függőségeink c. program nézői
Diákszempont Általános Iskola és Gimnázium

A pedagógusok visszajelzései alapján a program rendkívül humorosan, a korosztályi sajátosságokat figyelembe véve a tápláló reggeli fontosságára hívta fel a figyelmet. A rEGGelem program kapcsán olyan szakemberekkel találkozhattunk, akik hitelesen, a tantermi környezettől bátran elszakadva olyan tudáshoz, ismeretekhez juttatták tanulóinkat, amelyek nélkülözhetetlenek a tudatos, egészséges táplálkozás kialakításához. A receptek, az apró ötletek, a nyelvi játékok, viccek a közvetlenség hangján jutottak el a gyerekekhez, melynek következtében észrevétlenül rengeteget tanultak.  Az intézmények pedagógusai nevében gratulálunk a programhoz, remélve, hogy valamennyi gyerekhez eljuthat – megfelelő szponzorokat találva- segítve az egészségre nevelést.

 

Pethő Katalin
igazgató-helyettes
Lilla téri Általános Iskola, Debrecen

It was really fun, I enjoyed it.

„LOL”

„HIHIHIHAHAHA XD”

„Jó volt nagyon, én nagyon élveztem, remélem, többször is jövünk majd”

„Kreatív feladatok voltak, élveztem őket ❤️”

„Jó volt, legalább lemaradtunk az órákról, köszönjük, kicsit feljött a gyerek énünk, szóval jó volt nagyon”

„Az elején azt hittem, uncsi lesz, de nekem nagyon tetszett, főleg a második fele”

„Nagyon élveztem a játékokat, az is tetszett, hogy angolul beszélünk, így lehetett gyakorolni. Főleg azok a játékok tetszettek, ahol lehetett mozogni és táncolni.”

 

A 7. osztály tanulói
Kőrösi Csoma Sándor Kéttannyelvű Általános Iskola

A Függőségeink programnak nagyon sok pozitív visszajelzése volt a kollégák illetve a diákjaink részéről is.

Több szülő is írt köszönő levelet, olyanra is volt példa, hogy a szülő jelezte, hogy gyermeke soha nem számolt be az iskolában történtekről,de most lelkesen mesélt a programról.

Az is előfordult, hogy a program után diákunk megnyílt és megosztotta társaival a szorongásaiaval kapcsolatos tapasztalatait.

Még egyszer  köszönjük  a tartalmas, ‘up-to-date’ programot.

 

Bálint Ildikó és Elsässer Hajnal

Premontrei Szent Norbert Gimnázium, Egyházzenei Szakgimnázium, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium

„Nagyon jó volt, köszönjük! Izgalmas volt és a személyzet is nagyon jó”

„Mondj jobbat! (Ez az egyik játék)”

„Nagyon jól éreztem magam! Rosszra számítottam, de kellemesen csalódtam”

„5! BEST”

„Jó és élvezhető volt, gyorsan eltelt az idő, szívesen maradtam volna.”

„10/9 top ten, jó volt „

„Jó volt, nem nagyon szoktam improvizálni, jó volt belelátni a dolgokba”

 

A 9/c osztály tanulói
BGSZC Szent István Technikum és Kollégium

Kivirultam.

„Azt hittem, nem lesz jó, de végül tök jól éreztem magam. ❤️”

„ Sokkal jobb volt, mint amire számítottam. Nagyon tetszett, hogy nem volt ránk erőltetve semmi.”

„Érdekes, de jó. Nagyon jó volt.”

„Odafigyelés. ❤️”

„Nagyon pozitívak voltak az előadók. Jó feladatok voltak.”

„Izgalmas volt, viszont kicsit rövid, kevés. Rengeteg következtetést le tudtam vonni az osztálytársaimról.”

„Összehangolódás.”

 

A 9/c osztály tanulói
BKSZC Gundel Károly, Vendéglátó és Turisztikai Technikum

Nagyon jó volt, élveztem! Főleg, hogy mozogtunk és játszottunk!

„Extra volt”

„Tetszett ❤️”

„Jó volt és vicces, lehetett volna több kaja a büfében”

„Jól éreztem magam. ❤️❤️❤️”

„A legjobb volt! Nagyon tetszettek a játékos feladatok.”

„Nagyon jó volt, érdesesek voltak a játékok.”

„Jó volt, izgi volt.”

 

A 9/b osztály tanulói
BGSZC Szent István Technikum